همه شخصیت‌هایی که در «پلیس بورلی هیلز: اکسل اف» به حق رای باز می‌گردند
نوشته شده توسط : mostafa

در حالی که 4 پلیس بورلی هیلز نقدهای متفاوتی دریافت کرده است، طرفداران قدیمی این فرنچایز دریافته اند که این فیلم به عنوان یک تمرین نوستالژیک آرامش بخش است. مخصوصاً از نظر اینکه چگونه «پلیس بورلی هیلز: اکسل اف» فولی را با به یاد ماندنی ترین شخصیت های فرانچایز فرانچایز دوباره متحد می کند. در زیر لیستی از تمام شخصیت‌های فرعی که در پلیس بورلی هیلز بازگشته‌اند آمده است: Axel F.

نقد و بررسی فیلم «پلیس بورلی هیلز: اکسل اف»; لعنت به پیری
ادی مورفی در نقش اکسل فولی
اکسل فولی بورلی هیلز: اکسل اف

پس از بازی درخشان ادی مورفی در کمدی اکشن 48 ساعت در سال 1982، مورفی در سال 1984 با انتشار پلیس بورلی هیلز به موفقیت دست یافت و اکسل مورفی را به عنوان یک پلیس باهوش اما نابالغ دیترویت در جاده به تصویر کشید. معرفی شد، سوپراستار شد. در این فیلم ادی مورفی پلیسی بود که برای تحقیق در مورد قتل بهترین دوستش به بورلی هیلز سفر کرد.

30 سال پس از وقایع پلیس بورلی هیلز 3، "پلیس بورلی هیلز 4" با اکسل هنوز در زادگاهش دیترویت به عنوان یک پلیس غیر متعارف باز می شود، تا اینکه اکسل به بورلی هیلز کشیده می شود تا... از دختر خود محافظت کنید. جین، دختر اکسل، یک وکیل لس آنجلسی است که پس از رسیدگی به پرونده مردی که متهم به قتل یک افسر پلیس است، زندگی او در خطر است. پس از ناپدید شدن یکی از دوستان قدیمی اکسل، او و جین با هم متحد می شوند تا توطئه ای را در اداره پلیس بورلی هیلز کشف کنند.

قاضی راینهولد در نقش بیلی روزوود
بیلی رزوود

علاوه بر ادی مورفی، قاضی راینهولد، که در نقش بیلی روزوود در فیلم پلیس بورلی هیلز: اکسل اف دوباره بازی می کند، تنها بازیگری است که در هر چهار قسمت از مجموعه پلیس بورلی هیلز حضور داشته است. بیلی کارآگاه پلیس در دو قسمت اول «پلیس بورلی هیلز» است و در قسمت سوم سریال به درجه گروهبان ارتقا پیدا می کند. پلیس بورلی هیلز 4 بیلی را به عنوان یک پلیس سابق سرخورده معرفی می کند که با همکار سابق خود، جان تاگارت (با بازی جان اشتون) درگیر شده است.

بیلی پس از دعوا با کاپیتان گرانت شرور (کوین بیکن) از نیروی پلیس بازنشسته شد و جدایی بیلی از تاگارت به دلیل حمایت قبلی تاگارت از گرانت بود. اکنون بیلی روزوود به یک کارآگاه خصوصی تبدیل شده است و هنگامی که او ناپدید می شود، اکسل و دخترش جین با هم همکاری می کنند تا او را پیدا کنند.

10 فیلم کمدی جنایی که باید تماشا کنید
جان اشتون در نقش جان تاگارت
پلیس جان تاگارت بورلی هیلز: اکسل اف

یکی از مشکلات فراوان فیلم «پلیس بورلی هیلز 3» عدم حضور جان اشتون در نقش افسر پلیس بورلی هیلز، جان تاگارت بود. همکاری تاگارت و بیلی رزوود در دو فیلم اول صحنه های کمدی ارزشمندی را رقم زده بود که فیلم سوم از آن بی بهره بود. در حالی که غیبت اشتون در "پلیس بورلی هیلز 3" به دلیل درگیری های برنامه ریزی بود، داستان فیلم به مخاطب می گوید که تاگارت از نیروی پلیس بازنشسته شده و به ایالت آریزونا نقل مکان کرده است.

در پلیس بورلی هیلز: اکسل اف، تاگارت توضیح می دهد که بازنشستگی را ترک کرده و به اداره پلیس بازگشته تا با همسرش آشتی کند و زمان کمتری را در خانه بگذراند. خبر بزرگتر این است که تاگارت اکنون رئیس پلیس بورلی هیلز است. بنابراین او با شرور اصلی فیلم، کاپیتان گرانت، که قبلا تحت حمایت تاگارت بود قرار می گیرد. تاگارت صرف نظر از موقعیت و رتبه اش، همیشه آماده بازگشت به میدان برای کمک به دوستانش است.

برانسون پینشو در نقش سرژ
سرژ

یکی از نکات کمدی فیلم پلیس بورلی هیلز صحنه ای است که اکسل فولی از یک گالری هنری بازدید می کند و با فروشنده ای پر زرق و برق به نام سرژ روبرو می شود. علیرغم حضور کوتاه سرژ در فیلم، ناتوانی سرژ در تلفظ نام اکسل، او را به عنوان یکی از محبوب ترین شخصیت های فرنچایز تبدیل کرده است.

در حالی که سرژ در پلیس بورلی هیلز 2 غایب بود، این شخصیت دوباره در پلیس بورلی هیلز 3 ظاهر شد، جایی که سرژ صاحب یک فروشگاه اسلحه بوتیک به نام بوتیک سرژ بقا است. در پلیس بورلی هیلز 4، سرژ زندگی خوبی را تجربه می کند، همانطور که ماشین اسپرت لوکس و کت و شلوارهای صورتی او نشان می دهد. علاوه بر این، سرژ به تحقیقات اکسل در این فیلم کمک می کند و به اکسل کمک می کند تا به عمارت بورلی هیل دسترسی پیدا کند، که اکسل معتقد است پایگاه عملیات یک کارتل مواد مخدر است.

بهترین فیلم های کمدی قرن بیست و یکم تا به امروز
پل رایزر در نقش جفری فریدمن
پلیس جفری فریدمن بورلی هیلز: اکسل اف

یکی از بزرگترین تغییرات شخصیت در پلیس بورلی هیلز: Axel F بازگشت پل رایزر در نقش جفری فریدمن است. جفری فریدمن یک افسر پلیس از دیترویت است که به عنوان دوست و همکار اکسل فولی در مجموعه فیلم «پلیس بورلی هیلز» معرفی می شود. اما در "پلیس بورلی هیلز 4" فریدمن در نقش رئیس اکسل ظاهر می شود. به نظر می رسد او جایگزین بازرس فقید تاد شده است.

زیرا جفری، که آخرین بار در 2 پلیس بورلی هیلز ظاهر شد، از قبل اقدامات مشکوک اکسل را از افراد بالاتر پنهان می کرد. اکنون رئیس پلیس، او هنوز هم حاضر است برای محافظت از اکسل ریسک کند، عمدتاً به دلیل اعتقاد جفری که اکسل بدون کار پلیس نمی تواند زنده بماند. در عین حال به دوستش اکسل فولی هشدار می دهد که شیطنت های کودکانه اش پایدار نیست و حتی اکسل شو




:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 مرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: